Ayanthol
Menü
 
Játékleírás
 
Játékszabályzat
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Fórumhasználat

Fórumhasználat

 

Mivel ez egy fórumos szerepjáték, a fórum használatának leírása megegyezik a játék menetének leírásával. Ha megengeditek, a szabályokat a végére hagynám, ha játszottatok már hasonló oldalon úgyis ismeritek őket. Előbb azt írnám le, hogyan kell játszani.

Először is a játék menete nyitott. Ez annyit tesz, hogy nincs megadva előre kitervelt kaland, ami mentén lehet haladni. Tehát ti, játékosok befolyásoljátok az eseményeket. Ti döntitek el, mi vár rátok a következő szigeten, milyen hajó akad legközelebb utatokba. Bárki írhat bármit, nem kell egy saját komplett kalandba kezdeni. A többiek éppolyan szabadon folytatják, ahogy te nekiláttál. Az is elég, ha mondjuk annyit írsz, hogy egy sziget tűnt fel a láthatáron. Erre valaki odaírja hogy végtelen erdők borítják. Utána másvalaki, hogy szelíd lila tigrisekre akadtatok az erdőben. Ezután kiderítitek, hogy az állatoknak egy álommágus parancsol. Legyetek kreatívak, Ayanthol végtelen és mindenre van lehetőség.

Fontos, hogy mindenki írását vegyétek figyelembe, hisz együtt játszotok. Lehet, hogy te máshova akartad volna vezetni az eseményeket, de a való életben se minden úgy történik ahogy mi szeretnénk, itt is alkalmazkodni kell. Tartsátok szem előtt, hogy ez egy játék, ahol mindenki szeretné jól érezni magát.

Itt kell megemlítenem a képességeket. Mindenki kezdő kalandozóval indít, nem számít hány oldalas hátteret írtál neki. Ez annyit jelent, hogy három kezdő képességgel indul. Képességeket a kalandok során szerezhet, méghozzá teljes kijátszással. Nem írhatod, hogy "És egyszercsak rájöttem hogyan kell tűzgolyót dobni." Ha a kaland úgy alakul, hogy találkoztok egy mágussal, megkérheted, hogy tanítson meg tűzgolyót dobni. És attól függően, előtte mennyire értettél a mágiához, csak némi idő alatt tudod megtanulni. Ha meg mondjuk karddal szeretnél megtanulni bánni, egy harcművésztől kell leckéket venned. És nem kevés gyakorlásba kerül, hogy a karaktered képességeihez írhasd a kardforgatást. Egyszóval el kell játszanod, ahogy megszerzed a képességet. Valamint nagyon fontos, hogy minél erősebb a képesség, annál nagyobb áldozatot és több időt követel az elsajátítása, valamint a használata se lehet egyszerű. Mondjuk egy démon idézéséhez például le kell vágnod az egyik ujjadat és a véreddel kell jeleket rajzolnod. Tehát a leghatalmasabb képességeket ne lehessen csak úgy, minden percben elhasználni. Valamint ne is adjunk túl hatalmas képességeket, mert elveszik a játékból a kihívást és az izgalmat.

Színesíti a játékot, ha a kalandok összefüggnek. Ha mondjuk kikötöttetek egy majmokkal teli szigeten, azok elrabolhatták az összes élelmet, ezért egy ellátmányt szállító hajót kell találnotok. Vagy valaki talál egy varázsamulettet, két kalandra pedig találtok egy ősi templomot, aminek az ajtaján pont egy olyan mélyedés van, amilyen alakú az amulett és azzal kinyitjátok. Újfent csak annyit tudok tanácsolni, hogy legyetek kreatívak.

És végezetül a szabályok:

  •  Nem vitatkozni az adminnal. A játékon belüli karakterével nyugodtan, azonban a játékon kívül az övé az utolsó szó. Kérdéses helyzetben mindenkit meghallgat, de a döntés egyedül az övé. Igaz több mint valószínű, hogy nem is kell közbeszólnia.
  • Ami nem a játékhoz tartozik, azt kéretik az arra kijelölt fórumon, vagy chaten megbeszélni.
  • A "bé betűs szó"-n kívül olyan sok és kifinomult káromkodás létezik. Beszólhattok a másik karakterének, átkozódhattok, de csak mértékkel és ízléssel.
  • Ami a játékon belül elhangzik, az a karakterednek szól.
  • A chat nem arra szolgál, hogy mocsokkal dobáld a másikat. Ne legyen senki gyerekes és ne kapjon hajba senkivel egy játék miatt.
  • A tizennyolcas karikás képeket és írásokat fokozottan kerülni!
  • Ha mégis egy felnőtteknek szóló jelenet következne, azt soha, semmilyen körülmények között nem szabad leírni! Én lennék az első, aki ezt megteszi, mégis máshogy kell eljárni. Az ilyet legegyszerűbben úgy lehet megoldani, ha átléptek felette. Este együtt fekszetek le, azután reggel együtt ébredtek. Maradjatok az utalás szintjén, úgyis mindenki érteni fogja.
  • Ha morbid jelenet következnek... Csak ne olyan részletesen. Különben én lennék az első aki oldalakon át ecsetelné a vérfürdőt.
  • Hacsak nem épp párbeszédet folytatsz valakivel, várd meg, amíg legalább ketten írtak utánad és csak azután szólj hozzá megint.
  • Játékos-játékos elleni harcában sose te sújtasz le a másikra, hanem ő szenvedi el a csapásodat. Nem te rúgod fejbe, hanem őt találja el a lábad (vagy nem, a lényeg hogy rajta áll, nem rajtad). Már unom írogatni, hogy becsületesen...
  • Ha itt szeretnéd hagyni a játékot egy fél kalandra csak tudsz maradni, hogy eljátszhasd a karaktered halálát, ne pedig csak úgy eltűnjél.
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Karakterek
 

Ayanthol2013 Minden jog fenntartva.


A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!